2011. szeptember 26., hétfő

2.rész:Véletlen találkozás

Még a tegnap este sokkos állapotában voltam.El sem hittem,hogy tovább jutottam.Egyszerűen elképesztő.Az agyam még mindig nem fogta fel.Hazafele úton egész végig sikítoztam és nem bírtam abba hagyni a mosolygást.Örömömben sírtam.
-Áhh istenem Emily nem hiszem ellll !!!!!
-Nyugi húgi én pontosan tudtam,hogy tovább fogsz jutni.
Ahogy haza értünk rögtön a fürdő felé vettem az irányt.Éreztem ahogy a forró vízcseppek végig folynak a testemen.Megtörölköztem kiengedtem a hajamat ugyanis nem tudok úgy aludni ha be van fogva a hajam.Szó szerint bele vetettem magam az ágyba és rögtön el is aludtam.
Másnap reggel még mindig nem tudtam feldolgozni a tegnapi eseményeket.Reggel az első dolgom volt megbeszélni egy találkát Alyson-nal és Lindsay-vel.
-Alyson találkoznunk kéne.Szólj Lindsay-nek is!
-Szia csajszi.Renben akkor 10 perc múlva a McDonald’s-ban !
Ezt a mondtatot befejezve le is rakta a telefont én pedig gyorsan a szekrényemhez mentem.Kiválasztottam egy farmer koptatott csőgatyát és egy lila felsőt.
 Megfésülködtem,fogat mostam,felvittem magamra egy kis sminket.Gyorsan felvettem a fekete bőrdzsekimet és fehér converse cipőmet és el is indultam.Mivel nem volt messze gyalog mentem.Útközben zenét hallgattam.
Ahogy beértem rögtön megpillantottam a barátnőm gyönyörű szőke göndör tincseit.Lehuppantam mellé.
-Szia Alyson.
-Szia te énekesnő.-mosolygott rám miközben megölelt.
-Még nem vagyok az!
-De majd az leszel!
-Na megyek veszek valami kaját.
-Oké.
A pult felé vettem az irányt.
-Szia David! A szokásosat kérem.
-Szia Jess! Akkor egy sajtburger menü sprite-al,egy csibeburger és egy csokis McFreeze rendel.
-Pontosan :)
-Amúgy láttalak tegnap a tv-ben fantasztikus voltál.
-Köszönöm :)
Egyébként David a volt pasim.Még most is elég jóba vagyunk.És még mindig oda vagyok a srácért,de nem hiszem hogy lesz még köztünk bármi is.
Elvettem a tálcát és Alyson felé siettem.Általában elég ügyetlen vagyok ami most is beigazolódott....
Nagy sietésemben megbotlottam valamiben és a felém jövő srácra rá borítottam az egészet.Tiszta fagyis,sült krumlis és sprite-s lett a dzsekije.
-Ó kérlek ne haragudj.Nem szándékos volt.Igazán nem akartam.Nagyon sajnálom.-mentegetőztem,de minek is a srác csak nevetett nem is érdekelte,hogy leöntöttem.Elöször nem tudtam ki az,de valahogy ismerős volt.
Levette a fejéről a kapucnit és a napszemüveget és amikor bele pillantottam a szemébe rögtön tudtam hogy ki az...
-Eric ne haragudj.Nem akartam.Csak megbotlottam valamiben.Sűrűn csinálok ilyet.
-Semmi gond.Ne törd magad.Nem történt semmi.De azért majd a tisztító számlát küldöm.
-Ez a legkevesebb ha már ezt tettem veled.
-Mi dehogy is csak hülyültem.Ez csak egy 10.000 fontos bőrdzseki de semmi gond.
-Mivan ennyiért vetted én meg tönkre tettem?
-Nyugi már csak viccelek.-mosolygott azzal a gyönyörű fogsorával.
Hirtelen síkitozást hallottam magam mögött.
-Úristeeeennn ez Eric Saaaaaadeeee.Áhhhhhhhhhhhhhhhh.
-Szent Saade.Felordítottam.-ezt a kifejezést Lindsay-től hallottam.Elég gyakran használja.
-Gyere gyorsan!-kiabált nekem,de ezt is alig hallottam.Magával rántott és egy műanyag labdával teli szobába mentünk.Gyorsan lebuktunk,hogy ne vegyenek minket észre.Mikor észrevettük,hogy elmentek felálltunk és egyszer csak azt éreztem ,hogy műanyag labdák sokasága érinti a testem.Oda fordultam és láttam,hogy Eric dobál.Én is elkezdtem dobálni.Mire észbekaptunk azt láttuk,hogy fotósok ezrei fényképezi ahogy mi ,mint a 10 éves kisgyerekek vígan játszunk a labdákkal.Kirohantunk Eric kocsijához és elhajtottunk.Csak egy üzenetet hagytam Lindsay-éknek hogy leléptem.

10 megjegyzés:

  1. Szia!Nekem eddig az összes feji nagyon tetszik:-)!!!Már várom a következőt:-)

    VálaszTörlés
  2. Szia!!
    Nagyon tetszik a történeted.
    Remélem majd folytatod!!!
    puszy Bella09

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nagyon szépen írsz, bár még van mit a tejbe aprítani, ettől függetlenül tetszik a történet.
    Eric Saade-t nagyon sokan szeretik írás témájává választani, épp ezért jobb, ha a saját fantáziáját veti bele az ember és ezt nálad száz százalékosan látom. (: Szóval gratulálok, remélem még sok fejezeteddel találkozhatok. Még annyit szeretnék kérni, hogyha gondolod, friss fejezeteknél esetleg írhatnál a blogomra és repülök is olvasni :DD Ja és ha van kedved, akkor te is komizz vagy hasonlóó..^^ jól esne.. ;DD
    Puszii^^
    Vanília^^

    VálaszTörlés
  4. evus1986: Köszi :) Megpróbáljuk minél hamarabb hozni,de mivel ketten csináljuk a blogot így nehéz megírni ,mert van hogy az egyikünk nem ér rá,de majd valahogy összehozzuk és köszi a komit :)

    Bella09: Köszönöm.Mindenféleképpem :) köszi a komit :)

    Vanília:Köszönöm szépen és ezt én is belátom,de majd bele jövök :)Ha lesz friss akkor majd írok,de ha gondolod te is szólj ha nálad is lesz friss.Köszi a komit és én is komiztam nálad :)

    VálaszTörlés
  5. Sziaa!
    Most találtam rá a blogodra, ezért úgy döntöttem, hogy írok egy komit a fejezetedhez. "Szerencsére" még elég elöl tartasz, ezért el tudtam olvasni az összes fejidet. Szerintem itt fogok úgymond "összegezni".
    Az alaptörténet nagyon tetszett, főként mert szeretem Eric Saade-et. *.* Annyi negatívumot tudnék mondani ha nem bánod (mindet a te érdekedben):
    - Ha párbeszédet írsz az első szó elé FELTÉTLENÜL tegyél egy szóközt. Úgy sokkal áttekinthetőbb az egész történet. :D
    - Olvass kicsit többet, és sokkal könnyebben fog menni az írás! Hidd el, akár ha egy másik blogon írtakat nézed át, akkor is sokat fejlődsz!
    Ennyi lettem volna, remélem nem akadékoskodtam nálad ezzel a kettő véleménnyel. Rendszeresed is lettem, remélem te is az leszel nekem.:D
    SOk Puszii: LaMes Grock.

    ui: Ha nem lenne probléma benéznél a legújabb blogomra? Most kezdtem el, és kíváncsi vagyok mi a véleményed az alapsztoriról. A komidat persze meg fogom hálálni, nálad is véleményezek. :D Egy cserét is kérhetnék? Légyszi nálam válaszolj! Köszii.♥
    a címe: http://flirtsandalfas.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. Lames: Köszi hát igen mi is azért választottuk őt , mert imádjuk. Igen erre már mi is gondoltunk és a kövi fejezetet már így írjuk ! Amikor van időm szoktam olvasgatni ,de ugye ez az első blogom és még bele kell jönni :) Köszi a komit és én is komizok majd nálad :)

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. szia!
    nagyon tetszik a blogod, és imádom Ericet. Siess a kövi fejivel, mert már nagyon várom a folytatást. :) És légyszi benéznél az én blogomra is? forbiddenrose-blackstar.blogspot.com

    VálaszTörlés
  9. Woww imádom Eric Saadet!! *o* Nagyon tetszik mind két blogod remélem az enyémnek is lesz egyszer ekkora sikere :)

    VálaszTörlés
  10. Most találtam rá a blogodra, el is olvastam a történeteket amiket eddig írtál. Remélem még sokáig folytatod, mert nagyon érdekes. :) Én is imádom Eric-et. Sok sikert a továbbiakhoz.

    VálaszTörlés